معرفی بهترین اپلیکیشن های ایرانی

چند سال پیش که استارتاپ‌های ایرانی هنوز قدرتمند نشده بودند و سرمایه‌گذاری زیادی برای توسعه اپلیکیشن‌های بومی انجام نمی‌شد، چاره‌ای به جز استفاده از اپلیکیشن‌های خارجی نداشتیم؛ اما حالا شرایط عوض شده و بخش زیادی از استفاده روزمره‌مان از گوشی‌های هوشمند به اپلیکیشن‌های ایرانی اختصاص دارد؛ چه برای رزرو تاکسی باشد، چه سفارش غذا و چه انجام کارهای مالی.

موضوع رونق گرفتن اپلیکیشن‌های ایرانی باعث شد تا شاهد توسعه اپلیکیشن‌های بومی باکیفیتی باشیم که به‌راحتی می‌توانند با نسخه‌های خارجی رقابت کنند؛ حتی شاید از آن‌ها هم بهتر باشند. اما در سمت دیگر، روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن ایرانی هم عرضه می‌شود که اکثرشان کیفیت پایینی دارند.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی ساخته‌شده تا به امروز را در رسته‌های مختلف معرفی کنیم. این فهرست با توجه به تعداد دانلود، نظرات کاربران و بررسی‌های زومیت تهیه شده است.

بهترین اپلیکیشن های ایرانی مالی و بانکی

یکی از پرکاربردترین موارد که البته انتخابی هم به‌جز استفاده از اپلیکیشن‌های ایرانی نداریم، مباحث مالی است. اپلیکیشن‌های ایرانی زیادی برای انجام کارهای مالی توسعه یافته‌اند، ولی در این میان، چندتایی وجود دارند که به‌واسطه تجربه خوبی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند و در فهرست پردانلودترین اپلیکیشن‌های ایرانی هم قرار گرفتند.

آپ (آسان پرداخت)

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | آسان پرداخت

آپ که طبق ادعای شرکت سازنده، پردانلودترین اپلیکیشن در حوزه پرداخت محسوب می‌شود، مجموعه کاملی از سرویس‌های پرداخت را در اختیارتان قرار می‌دهد. البته اکثر کاربران صرفا برای کارت به کارت کردن از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، ولی بد نیست بدانید که آپ امکانات جالب دیگری هم دارد که برای نمونه باید به خرید انواع بلیت قطار، اتوبوس و هواپیما، پرداخت قبوض مختلف و خرید شارژ سیم‌کارت اشاره کنیم. البته در کنار همه این خوبی‌ها باید به رابط کاربری قدیمی و نه‌چندان زیبای آپ هم اشاره کنیم که نیازی جدی به بازطراحی دارد.

همراه کارت

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | همراه کارت

همراه کارت یکی از رقیب‌های جدی آپ محسوب می‌شود که رابط کاربری زیباتر و کاربرپسندتری دارد، ولی امکانات کمتری را در مقایسه با آپ ارائه می‌دهد. همراه کارت امکان کارت به کارت را بین ۳۲ بانک و مؤسسه مالی فراهم می‌کند و امکانات جانبی دیگری مانند پرداخت قبوض و خرید شارژ را هم ارائه می‌دهد. مزیت دیگر همراه کارت به آپ، امنیت بیشتر همراه کارت به کمک قابلیت ورود به اپلیکیشن با اثرانگشت یا رمز ورود است.

فانوس

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | فانوس

فانوس یکی از اپلیکیشن‌های پردانلود ایرانی برای مدیریت درآمد و هزینه‌ها محسوب می‌شود. با ثبت اطلاعات مالی خود در فانوس می‌توانید هزینه‌های اضافی را پیدا کنید و حتی هزینه‌های ماهیانه خود را با دیگران مقایسه کنید. به‌علاوه فانوس امکانات کاربردی دیگری هم مثل نوتیفیکیشن برای قسط‌ها و پرداخت‌ها، گزارش با فرمت اکسل و امکان تعریف رمز عبور برای ورود به اپلیکیشن ارائه می‌دهد.

قبضینو

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | قبضینو

قبضینو اپلیکیشنی سبک و کم‌حجم با رابط کاربری ساده است و همان‌طور که نامش هم نشان می‌دهد، برای پرداخت قبوض استفاده می‌شود. با قبضینو می‌توانید قبض‌ها و جریمه‌های خود را پرداخت کنید. در ضمن می‌توانید قبض‌های خود را ذخیره کنید تا هرماه نیازی به واردکردن مجدد اطلاعاتتان نباشد. البته این کار را اپلیکیشن‌های دیگری مثل آپ و همراه کارت هم انجام می‌دهند، ولی اگر نیازی به امکانات اضافی این دو اپلیکیشن ندارید، می‌توانید قبضینو را با حجمی کمتر از ۴ مگابایت (برای اندروید) دانلود و استفاده کنید.

حسابداری شخصی پارمیس همراه

حسابدار شخصی پارمیس همراه ابزاری کاربردی برای ثبت هزینه‌ها و درآمدها و مانده‌حساب‌های بانکی و صندوق‌ها است. با این برنامه می‌توانید چک‌های خود را نیز مدیریت کنید. از دیگر ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن می‌توان به قابلیت‌های مدیریت وام و اقساط اشاره کرد.

پارمیس همراه امکان تعریف انواع حساب‌ها را دراختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌توان مخاطبان گوشی را نیز در آن تعریف کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این برنامه، امکان مدیریت درآمدها و هزینه‌های اعضای خانواده است و بدین‌ترتیب، می‌توانید روی ورودی‌ها و خروجی‌های درآمدی و هزینه‌های خود به‌دقت نظارت کنید.

نوبیتکس

اپلیکیشن نوبیتکس

نوبیتکس یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین صرافی‌های ایرانی است که می‌توانید از آن برای خرید و فروش رمرزارزها در فضایی امن بهره ببرید.

پلتفرم نوبیتکس همواره سعی دارد جدیدترین و معتبرترین رمزارزها را دراختیار کاربران خود قرار دهد. شما می‌توانید با برنامه‌ی موبایلی این صرافی، بیت‌ کوین، اتریوم، تتر و غیره را به‌طور مستقیم یا در بازار معاملاتی آن خریداری کنید. امکان خرید با تتر و ریال ازجمله قابلیت‌های بسیار جذاب این برنامه است.

درکل اگر به فعالیت در بازار رمزارزها علاقه دارید، می‌توانید از نوبیتکس استفاده کنید و دیگر نگران تحریم‌شدن یا بسته شدن حساب‌های خود در صرافی‌های خارجی نباشید.

بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی خرید و فروش کالا و خدمات

با همه‌گیری ویروس کرونا، بهتر است که کالاها و خدمات موردنیازمان را از طریق سرویس‌های آنلاین تهیه کنیم. خوشبختانه دیگر در این حوزه به سطحی رسیده‌ایم که هیچ نیازی به خروج از منزل نداریم و می‌توانیم هر کالا و سرویسی را با ثبت سفارش در اپلیکیشن مربوطه تهیه کنیم.

دیجی‌کالا

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | دیجی کالا

دیجی‌کالا نیازی به معرفی ندارد و اپلیکیشن این فروشگاه اینترنتی اینترنتی هم، همه امکانات وب‌سایت آن را در اختیارتان قرار می‌دهد. اپلیکیشن دیجی‌کالا یکی از خوش‌ساخت‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی محسوب می‌شود. به‌علاوه یک سری مزیت در مقایسه با وب‌سایت دیجی‌کالا هم دارد که برای نمونه می‌توانیم به پیشنهادهای شگفت‌انگیز مخصوص کاربران اپلیکیشن اشاره کنیم.

اسنپ فود

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | اسنپ فود

با تعطیل شدن دیگر سرویس‌های سفارش غذا، اسنپ فود به‌عنوان تنها سرویس باقی‌مانده، کاربران بیشتری در مقایسه با گذشته پیدا کرد. این موضوع سبب شد که اپلیکیشن اسنپ فود هم جزو پردانلودترین اپلیکیشن‌های ایرانی قرار بگیرد. البته خود اپلیکیشن اسنپ فود هم به لطف رابط کاربری ساده و عملکرد روان، جزو اپلیکیشن‌های برتر ایرانی به‌حساب می‌آید؛ البته هنوز فاصله زیادی با اپلیکیشنی عالی و بی‌نقص دارد.

دیوار

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | دیوار

وب‌سایت دیوار مدت زیادی است که به‌عنوان یکی از برترین پلتفرم‌های خریدوفروش کالای دست‌دوم در ایران فعالیت می‌کند و اپلیکیشن این وب‌سایت هم، همه امکانات دیوار به گوشی‌تان می‌آورد؛ بنابراین تعجبی ندارد که جزو پردانلودترین اپلیکیشن‌های ایرانی قرار گرفته باشد.

آچاره

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | آچاره

اپلیکیشن‌های زیادی برای خدمات منزل وجود دارد، ولی آچاره به‌عنوان یکی از بازیگرهای اصلی این حوزه، اپلیکیشن خوش‌ساخت و سبکی دارد که اتفاقا دو سال متوالی به‌عنوان اپلیکیشن برگزیده خدمت‌رسانی انتخاب شد. در اپلیکیشن آچاره سرویس موردنظرتان را انتخاب می‌کنید تا فهرستی از متخصصان آن حوزه به شما نشان داده شود؛ سپس می‌توانید با توجه به امتیاز و نظرات کاربران قبلی، متخصص موردنظرتان را انتخاب کنید.

فیدیبو / طاقچه / نوار

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | فیدیبو

برای خرید کتاب صوتی و کتاب الکترونیک اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که اکثرشان هم عملکرد کم‌وبیش یکسانی دارند. البته آرشیو آن‌ها با هم فرق دارد و اگر به‌دنبال کتاب صوتی یا کتاب الکترونیک خاصی می‌گردید، احتمالا باید در دو سه اپلیکیشن جست‌وجو کنید. سه اپلیکیشن فیدیبو، طاقچه و نوار جزو پردانلودترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های این حوزه محسوب می‌شوند؛ البته اپلیکیشن نوار فقط در حوزه کتاب صوتی و پادکست فعالیت می‌کند.

بهترین اپلیکیشن های ایرانی حمل‌ونقل و سفر

اپلیکیشن‌های ایرانی مخصوص سفر وجودشان روی هر گوشی هوشمندی ضروری است. مهم نیست که به قرار کاری می‌رویم، یا دانشگاه یا حتی به شهرهای شمالی کشور سفر می‌کنیم؛ تعدادی از این اپلیکیشن‌ها را باید همیشه روی گوشی خود نصب داشته باشید. در نظر داشته باشید که به جز بحث مسیریابی، برای سایر موارد مربوط به حمل‌ونقل و سفر، چاره‌ای به جز استفاده از اپلیکیشن‌های ایرانی ندارید.

اسنپ / تپسی

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | اسنپ

شاید بتوانیم اسنپ و تپسی را پرکاربردترین اپلیکیشن‌های ایرانی بدانیم؛ البته به‌شرطی که خودروی شخصی نداشته باشید. به‌جز اسنپ و تپسی فقط تعداد انگشت‌شماری اپلیکیشن تاکسی اینترنتی وجود دارد که هیچ‌کدامشان هم نتوانستند به موفقیت این دو دست پیدا کنند. هر دو اپلیکیشن عملکرد کم‌وبیش یکسانی دارند و امکانات مشابهی را در اختیارتان قرار می‌دهند. فارغ از هزینه سفرها و کیفیت خدمات و صرفا از دید کیفیت اپلیکیشن، هر دو شرکت اپلیکیشن‌های خوبی دارند که به‌راحتی روی گوشی‌های مختلف اجرا می‌شود. خوشبختانه هم اسنپ و هم تپسی به‌روزرسانی‌های زیادی را برای اپلیکیشن‌های خود منتشر می‌کنند که سرویس‌های جدیدی را به لیست خدمات آن‌ها اضافه می‌کند. البته اپلیکیشن اسنپ یک «سوپر اپ» محسوب می‌شود که امکان استفاده از دیگر سرویس‌های مجموعه اسنپ مثل سفارش غذا و رزرو هتل را هم فراهم می‌کند.

نقشه مترو تهران

برنامه مترو تهران

اگر از مترو استفاده می‌کنید، اپلیکیشن مترو تهران را حتما نصب کنید. این اپلیکیشن بانک کامل اطلاعات متروی تهران محسوب می‌شود که اطلاعات مهمی مانند نقشه مترو تهران، ایستگاه‌ها و از همه مهم‌تر، مسیریابی با مترو را در اختیارتان قرار می‌دهد.

نشان

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | نشان

جایگزین‌های بومی زیادی تا به امروز برای اپلیکیشن Waze ساخته شده‌اند، ولی نشان را می‌توان نزدیک‌ترین اپ ایرانی به Waze دانست. البته باید این را بدانید که هنوز واقعا هیچ‌کدام از اپلیکیشن‌های مسیریابی بومی نتوانسته‌اند به کیفیت Waze برسند، ولی با توجه به محدودیت‌های استفاده از Waze در ایران، نشان جایگزین مناسبی برای آن محسوب می‌شود.

علی بابا

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | علی بابا

اگر قصد سفر دارید، برای خرید بلیت هواپیما، قطار یا اتوبوس از اپلیکیشن علی بابا استفاده کنید. طبق ادعای شرکت علی بابا، این اپلیکیشن امکان تهیه بلیت را برای ۱۰۰ درصد پروازها، قطارها و اتوبوس‌ها به همراه پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می‌کند. از نظر طراحی و رابط کاربری هم، اپلیکیشن علی بابا امتیاز خوبی دریافت می‌کند. در کنار این موارد، با اپلیکیشن علی بابا می‌توانید انواع هتل‌های ایرانی و خارجی و همچنین تورهای مسافرتی را هم رزرو کنید.

دانرو

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | دانرو

اکثر اپلیکیشن‌های ایرانی، بازسازی اپلیکیشن‌های مطرح خارجی هستند و این موضوع در مورد دانرو هم صادق است. دانرو را می‌توان Foursquare ایرانی نامید؛ اپلیکیشنی که مکان‌های اطرافتان مانند کافه‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مطب‌های دکتر را با آدرس و نظرات مشتریانی که آنجا بوده‌اند در اختیارتان قرار می‌دهد.

باک

برنامه باک اندروید

باک شبیه به دانرو است؛ با این تفاوت که پمب بنزین‌های اطرافتان را نشان می‌دهد. این برنامه فهرستی از پمب بنزین‌های اطرافتان را به ترتیب نزدیک بودن در اختیارتان می‌گذارد و با انتخاب هر کدام، قابلیت مسیریابی اپلیکیشن فعال شده و شما را از نزدیک‌ترین مسیر به آن هدایت می‌کند.

بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی سرگرمی و آموزشی

اگر بازی‌های ایرانی را کنار بگذاریم، اپلیکیشن‌های ایرانی کمی در حوزه سرگرمی وجود دارند که واقعا ارزش دانلود کردن داشته باشند. سهم زیادی از بخش سرگرمی در اختیار سرویس‌های VOD و استریم فیلم و سریال قرار دارد؛ بنابراین در این بخش، فهرست کوتاهی داریم که به دو بازیگر اصلی بازار سرویس‌های VOD ایران محدود می‌شود. اما در سمت دیگر، از نظر اپلیکیشن‌های آموزشی، تنوع زیاد و اپلیکیشن‌های خوبی وجود دارد که درادامه به محبوب‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

فیلیمو / نماوا

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | نماوا

تقریبا از هر پنج بیلبورد سطح شهر، چهارتای آن‌ها به نماوا یا فیلیمو اختصاص دارد. این دو که پرمخاطب‌ترین سرویس‌های پخش فیلم و سریال در ایران محسوب می‌شوند، اپلیکیشن‌های خیلی خوبی هم دارند. نسخه مخصوص «اندروید تیوی» اپلیکیشن‌های فیلیمو و نماوا برای تلویزیون‌های هوشمند طراحی شده و حتی از نسخه اندرویدی آن‌ها هم بهتر است؛ به‌طوری‌که به‌راحتی می‌توانید با دکمه‌های کنترل فیلم یا سریال موردنظرتان را پیدا و تماشا کنید.

آشپزی با سرآشپز پاپیون

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | آشپزی با سرآشپز پاپیون

آشپزی با سرآشپز پاپیون پردانلودترین اپلیکیشن ایرانی در حوزه آموزش آشپزی است که دستور پخت بیش از ۵۰۰۰ غذای ایرانی و خارجی را ارائه می‌دهد. یکی از مزیت‌های اصلی این اپلیکیشن، حجم کم و سبک بودن آن است که اجرای آن را روی گوشی ضعیف و اقتصادی فراهم می‌کند. نکته جالب در مورد این اپلیکیشن، مشارکت کاربران آن محسوب می‌شود؛ بدین‌صورت که می‌توانید از مراحل تهیه و غذای خود عکس بگیرید و آن‌ها را ارسال کنید که در صورت تأیید در صفحه مربوط به غذای مربوطه نمایش داده می‌شود.

لرنیت

برنامه لرنیت اندروید

اپلیکیشن لرنیت، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ایرانی محسوب می‌شود که زبان انگلیسی را با روش‌های نوین و البته لذت‌بخش به شما آموزش می‌دهد. ازجمله ویژگی‌های این برنامه می‌توان به محتوای آموزشی منظم و درس‌محور، ارائه‌ی تمرین‌های متنوع در قالب سرگرمی، آموزش صوتی گرامر به‌صورت ساده و روان و تقویت مکالمه، قدرت شنیداری و موارد دیگر اشاره کرد.

آپارات

برنامه آپارات

آپارات یک سرویس اشتراک‌گذاری ویدیو است که می‌توانید با استفاده از آن کانال اختصاصی خود را راه‌اندازی و به تولیت محتوا بپردازید. این پلتفرم امکانات متنوعی دراختیار کاربران قرار می‌دهد و آمارهای دقیقی درمورد ویدیوهای آپلودشده‌ی شما ارائه می‌کند.

آپارات سرویس کسب درآمد نیز دارد که درصورت تمایل می‌توانید با دستیابی به پیش‌شرط‌هایی مثل حداقل تعداد مشترکان کانال و حداقل میزان تماشایی ویدیو، مثل یوتیوب از آن درآمد به‌دست آورید.

ازطرف دیگر آپارات اکنون میلیون‌ها ویدیو را میزبان می‌کند که دردسته‌بندی‌های مختلف دردسترس کاربران قرار دارند که ازجمله می‌توان به محتوای آموزشی، سرگرمی، کودکان، فناوری و غیره اشاره کرد.

بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی سلامت و پزشکی

بخش سلامت و پزشکی جزو آن بخش‌هایی است که اپلیکیشن‌های ایرانی کاربردی و باکیفیتی دارد؛ چه برای رزرو وقت دکتر باشد، چه رژیم گرفتن و چه صرفا برای کسب اطلاعات در مورد داروها و موارد مختلف پزشکی.

دکتر ساینا

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | دکتر ساینا

دکتر ساینا یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌های حوزه سلامت و پزشکی محسوب می‌شود که امکانات زیادی را در قالب اپلیکیشنی سبک ارائه می‌دهد. دکتر ساینا دو قابلیت اصلی مشاوره آنلاین و رزرو وقت دکتر را در همه تخصص‌ها ارائه می‌دهد. در کنار این دو، بانک اطلاعات کاملی هم از داروها و بیماری‌های مختلف هم در اختیارتان قرار می‌دهد.

پذیرش۲۴

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | پذیرش۲۴

پذیرش۲۴ همان‌طور که نامش نشان می‌دهد، اپلیکیشنی برای نوبت‌گیری دکتر است. در پذیرش۲۴ صرفا با جستجوی نام پزشک یا بیمارستان یا حتی تخصص موردنظرتان می‌توانید ساعات خالی نزدیک‌ترین پزشکان به موقعیت جغرافیایی خود را مشاهده کنید. بد نیست بدانید که پذیرش۲۴ بیش از ۵۰۰ هزار نصب فعال دارد و چندین جایزه در جشنواره‌های مختلف کسب کرده است.

کرفس

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | کرفس

حتی اگر از نظر جسمی در بهترین حالت ممکن به سر می‌برید، باز هم پیشنهاد می‌کنیم که کرفس را نصب کنید. کرفس محبوب‌ترین اپلیکیشن ایرانی برای رژیم غذایی محسوب می‌شود که تا به امروز توانسته جوایز زیادی در جشنواره‌های ایرانی و حتی بین‌المللی کسب کند. کرفس کالری مصرفی موردنیازتان در هر روز را مشخص می‌کند و کمکتان می‌کند تا میزان کالری مصرفی روزانه خود را مدیریت کنید.

ماسک

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | ماسک

ماسک علاوه بر چیزی که این روزها به‌صورت می‌زنیم، یکی از اپلیکیشن‌های پردانلود ایرانی محسوب می‌شود. ماسک که توسط جمعی از دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی شریف توسعه یافته، مناطق پرخطر را از نظر شیوع کرونا روی نقشه نشان می‌دهد. همچنین این اپلیکیشن اطلاعات مفیدی را در زمینه مقابله و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ارائه می‌دهد.

بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی کاربردی و ابزار

ابزارها و اپلیکیشن‌های کاربردی، بخشی جدانشدنی از گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شوند. با اینکه معمولا ترجیح می‌دهیم از ابزارهای خارجی استفاده کنیم، اما نمونه‌های ایرانی خوبی هم توسعه داده شده که درادامه به چند مورد از محبوب‌ترین و پردانلودترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

متن یار

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | متن یار

متن یار یکی از ابزارهای پرکاربرد محسوب می‌شود که به کمک فناوری OCR می‌تواند مدارک را اسکن کرده و به فایل متنی قابل‌ویرایش تبدیل کند. با اینکه خود اپلیکیشن متن یار رایگان است، ولی برای استفاده از همه قابلیت‌های آن، باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید.

جعبه ابزار

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | جعبه ابزار

اپلیکیشن جعبه ابزار که دو بار برنده برترین ابزار در جشنواره وب و موبایل شده، بیش از ۸۰ ابزار کاربردی را در خود جای داده است. از ابزارهای مالی و پرداختی گرفته تا ابزارهای مربوط به حمل‌ونقل و ابزارهای ساده‌تر مثل خط‌کش، قطب‌نما، ذره‌بین و چراغ‌قوه.

ایرانسل من / همراه من (مدیریت سیم‌کارت)

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | ایرانسل من

چه از سیم‌کارت‌های ایرانسل استفاده کنید، چه همراه اول، باید اپلیکیشن مربوط به اپراتور خود را روی گوشی‌تان نصب کنید. اپلیکیشن‌های ایرانسل من و همراه من نیازی به معرفی ندارند و برای مدیریت شارژ، بسته‌های اینترنتی و سایر بخش‌های سیم‌کارت دو اپراتور بزرگ ایران استفاده می‌شوند.

فست‌دیک

برنامه FastDic

Fastdic یکی از بهترین دیکشنری‌ها برای ترجمه کلمات فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی است. درحال‌حاضر، این برنامه حدود دو‌میلیون نفر کاربر فعال دارد که از محبوبیت و عملکرد قدرتمند آن حکایت می‌کند. ازجمله قابلیت‌های مهم این اپلیکیشن می‌توان به پشتیبانی از ۲۰۰ هزار کلمه، بیش‌ از ۷۰ هزار جمله‌ی مثال، نمایش کلمات مترادف و متضاد، تلفظ صوتی آنلاین و ِآفلاین انگلیسی به لهجه‌ی آمریکایی و بریتانیایی و… اشاره کرد.

‌بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی مذهبی

فهرست بهترین اپلیکیشن های ایرانی بدون وجود رسته مذهبی کامل نخواهد بود. امروزه برای هر نیازی، اپلیکیشن خاصی وجود دارد و موارد مذهبی هم از این قاعده مستثنا نیست. در این بخش، فقط یک اپلیکیشن را معرفی می‌کنیم؛ چراکه همین یک اپلیکیشن به‌قدری کاربردی و کامل است که همه مسائل مذهبی را پوشش می‌دهد.

باد صبا

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | باد صبا

باد صبا با ۹ میلیون کاربر فعال، نه‌تنها محبوب‌ترین اپلیکیشن مذهبی ایرانی محسوب می‌شود، بلکه به‌طورکلی یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی در همه رسته‌ها به‌حساب می‌آید. باد صبا کاملا رایگان است و امکانات زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد که برای نمونه می‌توانیم به تقویم با نمایش وقایع مذهبی، قبله‌نما، رکعت‌شمار و ارائه اوقات شرعی مربوط به بیش از ۱۶۰۰ شهر جهان اشاره کنیم.

→ خواندن مطلب قبلی

مقایسه تعرفه اینترنت ADSL، فیبرنوری و TDLTE در شرکت‌های مختلف

خواندن مطلب بعدی ←

مقایسه تعرفه اینترنت ADSL، فیبرنوری و TDLTE در شرکت‌های مختلف

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین