تماشا کنید: تجربه‌ زومیت با چت‌بات نابغه ChatGPT

چت‌بات ChatGPT اینقدر شگفت‌انگیز است که تقریباً به هر سؤالی که کنید، جواب می‌دهد. باور ندارید؟ ویدئو مکالمه زومیت با این چت‌بات را تماشا کنید.

این‌ روزها تقریباً همه‌جا از ChatGPT صحبت می‌شود؛ چت‌بات مبتنی‌بر هوش مصنوعی ظاهراً نابغه‌ای که در کمتر از چند ثانیه، تقریباً به هر سؤالی جواب می‌دهد و تمام درخواست‌های شما را به‌طرز شگفت‌انگیزی اجرا می‌کند؛ از جوک گفتن و نوشتن مقاله‌ی دانشگاهی و سناریو فیلم و بازی گرفته تا کدنویسی و حل مسائل ریاضی و شبیه‌سازی محیط لینوکس. حتی بسیاری معتقدند که این چت‌بات به‌زودی جای موتور جست‌وجوی گوگل را نیز خواهد گرفت!

استفاده از ChatGPT رایگان است؛ اما متأسفانه دسترسی به وب‌سایت آن برای ما در ایران با مشکلات بزرگی همراه است؛ ازجمله اینکه لازم است از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنیم و شماره تلفن واقعی کشور دیگر، مثلاً آمریکا را داشته باشیم (شماره مجازی کار نمی‌کند)

اگر شرایط گفته‌شده برایتان مقدور نیست، تماشای این ویدئو را از دست ندهید. در این ویدئو، موفق شدیم با ChatGPT ارتباط بگیریم و برای امتحان میزان هوش و حس شوخ‌طبعی این چت‌بات، از او سوال کنیم. حتی درباره‌ی این نیز از او راهکار خواستیم که چطور کاربرانی ایرانی می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند!

راستی، اگر می‌خواهید بیشتر با این چت‌بات بسیار باهوش و دوست‌داشتنی آشنا شوید، سری به مقاله‌ی همه‌چیز درباره هوش مصنوعی ChatGPT بزنید.

https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/xX5oK/vt/frame

تماشا در یوتیوب

→ خواندن مطلب قبلی

طراحی خودرو پرنده با سرعت 400 کیلومتر بر ساعت

خواندن مطلب بعدی ←

سرور چیست؛ ۵ نوع سرور که باید بشناسید

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین