طراحی خودرو پرنده با سرعت 400 کیلومتر بر ساعت

پرواز، از زمان های بسیار دور رویای دوست داشتنی نسل بشر بوده است. پس از ختراع هواپیما، این رویا به مرحله ای بالا تر قدم برداشت و تبدیل به ماشین های پرنده شد. تصور کنید! دیگر برای سفر به ترکیه لازم نیست به دنبال تور استانبول از تهران بگردید؛ بلکه فقط کافی است سوار ماشین پرنده خود شوید و به سمت مقصد خود پرواز کنید. امروزه به دلیل افزایش آلودگی هوا، شرکت های خودروسازی به دنبال طراحی ماشین های برقی هستند. از طرفی ترافیک و زندگی پر مشغله عصر حاضر، دو عنصر متضاد و در عین حال تفکیک نشدنی این زمان می باشند؛ در نتیجه طبیعی است که دانشمندان به فکر طراحی خودرویی پرنده با سرعت 400 کیلومتر بر ساعت بیفتند. در ادامه بیشتر به برسی این ماشین حیرت انگیز می پردازیم.

لئو کوپه، خودرو پرنده ای سوپر اسپرت با سرعت 400 کیلومتر بر ساعت

لئو کوپه، جدید ترین محصول شرکت « Urban eVTOL»، یک خودرو پرنده فوق العاده زیبا و اسپرت می باشد که سازندگان آن مدعی هستند نهایت سرعت آن به 400 کیلومتر بر ساعت می رسد و می تواند این سرعت را تا 483 کیلومتر حفظ کند. این خودروی پرنده از باتری 66 کیلو واتی بهره برده و تقریبا می تواند یک ساعت و ربع پرواز کند. همچنین یک سیستم ایمنی فوق العاده و سه مرحله ای دارد تا از امنیت سرنشینانش اطمینان حاصل کند. این خودرو حیرت انگیز توسط « پیت بیتار» متخصص سیستم‌های پیشران عمودی و « کارلوس سالاف» طراح ابرخودروهای اسپرت که طراح خودروی مزدا فورای نیز هست، در حال ساخت می باشد. ظرفیت این خودرو 3 نفر است و برای برخاستن به صورت عمودی و همچنین رانش افقی از 16 پیشرانه عمودی و 10 کیلو واتی استفاده می کند. لازم به ذکر است که شرکت سازنده قصد دارد با تولید یک نمونه اولیه، آزمایشات پروازی را از سال 2022 آغاز کند.

حداکثر سرعت لئو کوپه چقدر است؟

طراحی جذاب لئو کوپه فقط برای زیبایی نیست. هدف از طراحی بال های جعبه ای این خودرو این است که لئو کوپه بتواند در سرعت 185 کیلومتر بر ساعت، حالت افقی خود را حفظ کرده و مسیرش را ادامه دهد. هرچند این بال های کوچک ممکن است باعث شوند که لئو کوپه برای باقی ماندن در آسمان به سرعت زیادی نیاز داشته باشد؛ ولی همچنین این امکان را ایجاد می کنند که این خودروی پرنده مانند خودرو های دیگر در پارکینگ، پارک شود و نیازی به آشیانه اختصاصی نداشته باشد. همانطور که پیش تر اشاره شد، سازندگان این خودرو پرنده انتظار دارند که حداکثر سرعت لئو کوپه 400 کیلومتر بر ساعت خواهد شد.


اگر به دنبال یک آموزشگاه زبان خوب هستید، مرکز زبان گات را به عنوان بهترین آموزشگاه زبان با 7 شعبه در سراسر کشور و بیش از 10 سال سابقه آموزش به شما معرفی میکنیم، ضمنا شما میتوانید در این آموزشگاه تقریبا تمامی زبان های زنده دنیا را آموزش ببینید


قیمت خودروی پرنده لئو کوپه چقدر خواهد بود؟

شرکت Urban eVTOL»» همچنان راه درازی تا روانه کردن لئو کوپه به بازار های جهانی در پیش دارد. آزمایشات زیادی لازم است تا این خودروی دوست داشتنی کاملا ایمن شده و توانایی تولید انبوه را بدست آورد؛ پس طبیعی است که شرکت سازنده آن همچنان به دنبال سرمایه گذار بگردد. حدس قیمت تمام شده این محصول کاری مشکل در نظر گرفته می شود؛ اما بیتار معتقد است قیمت تمام شده زیر 290 هزار دلار خواهد بود.

→ خواندن مطلب قبلی

مقایسه تعرفه اینترنت ADSL، فیبرنوری و TDLTE در شرکت‌های مختلف

خواندن مطلب بعدی ←

تماشا کنید: تجربه‌ زومیت با چت‌بات نابغه ChatGPT

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین