ویندوز 10 روی مک‌ بوک رتینای جدید روان‌ تر از OS X کار می‌ کند

در حالی که نسخه‌های بیلد ویندوز 10 در حال انتشار است، الکس کینگ از وب‌سایت Computer Science نسخه‌ی پیش‌نمایش این سیستم عامل را روی مک بوک رتینا نصب کرده که نشان از عملکرد بهتر و روان‌تر ویندوز 10 در مقابل OS X دارد.

الکس کینگ که نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10 را روی مک بوک رتینا نصب کرده، می‌گوید:

من واقعا تست کردم! نتیجه خیلی سریع و روان بود. رندرها با نرخ 60 فریم در ثانیه انجام می‌شود مگر اینکه بخواهید خیلی به سیستم فشار بیاورید. قطعا عملکرد ویندوز 10 از OS X بهتر است و به نظر می‌رسد اپل باید فکری به هر حال اجرای انیمیشن‌ها کند. حتی وقتی قابلیت Transparency سیستم عامل OS X را خاموش کردم، باز Mission Control کاملا روان انجام نشد. اما با اینکه در ویندوز 10 قابلیت Aero Glass Transparency اضافه شده، ولی همه چیز روان اجرا می‌شود. واقعا این موضوع قابل توجه است و باعث شده من بیش از پیش به مک‌بوک 12 اینچی خود اهمیت دهم.
البته اگر قصد دارید تجربه‌ای مشابه کینگ روی مک‌بوک رتینا داشته باشید، باید بدانید که مشکلاتی هم وجود دارد. به عنوان مثال او اشاره می‌کند که همه درایورهای بوت‌کمپ به صورت خودکار نصب نمی‌شود، پشتیبانی از بلوتوث و برخی از اپلیکیشن‌های ویندوز مانند Steam وجود ندارد، چون نمی‌توانند از رزولوشن کامل نمایشگر رتینا استفاده کنند. اما در مجموع می‌تواند تجربه لذت‌بخشی باشد.

→ خواندن مطلب قبلی

کاهش فروش گوشی‌های هوشمند در چین رکورد زد

خواندن مطلب بعدی ←

اپل به منظور توسعه سرویس نقشه خود، کمپانی Coherent Navigation را خرید

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین