کوالکام از دو تراشه‌ی WiFi برای استفاده در حوزه‌ی اینترنت اشیا رونمایی کرد

کوالکام در جریان کنفرانسی که در شهر سن فرانسیسکو برگزار کرد از دو تراشه‌ی بی‌سیم با عنوان QCA401x و QCA4531 برای استفاده در ابزار‌های مختلف و اینترنت اشیاء رونمایی کرد

کوالکام در جریان برگزاری کنفرانس خود در شهر سن فرانسیسکو از دو تراشه‌ی بی‌سیم جدید خود رونمایی کرد. این دو تراشه QCA401x و QCA4531 نام گذاری شده‌اند. QCA4531 تراشه‌ای است که برای استفاده در سرور‌ها و در کاربردهای مشابه طراحی شده است. این تراشه شامل محیط قابل برنامه‌نویسی مبتنی بر لینوکس است که امکان استفاده از آن به عنوان Access Point را ممکن می‌کند. با استفاده از این تراشه و در حالت Access Point می‌توان بیش از 16 ابزار مختلف را پشتیبانی کرد.

در کنار این تراشه، کوالکام همچنین از QCA401x نیز رونمایی کرد که از آن می‌توان در ابزار‌هایی نظیر دوربین‌های مدار بسته‌ مورد استفاده در منازل، بهره گرفت. تراشه‌ی QCA401x دارای یک حافظه‌ی 800 کیلوبایتی است. ضمنا این تراشه قادر است از اینترفیس‌های مختلفی برای اتصال سنسورها و صفحه‌های نمایش پشتیبانی کند. از جمله‌ی پروتکل‌هایی که این تراشه از آن پشتیبانی می‌کند می‌توان به IPv6 ،HTTP و شمار دیگری از پروتکل‌های ارتباطی اشاره کرد.

→ خواندن مطلب قبلی

کیت های 128 گیگابایتی Corsair، ظرفیت را به چالش کشیدند

خواندن مطلب بعدی ←

کاهش فروش گوشی‌های هوشمند در چین رکورد زد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین