اپل به منظور توسعه سرویس نقشه خود، کمپانی Coherent Navigation را خرید

کمپانی اپل به منظور اعمال تغییرات اساسی در سرویس Maps خود، شرکت Coherent Navigation را خرید؛ این کمپانی در زمینه‌ی ساخت سخت افزارها و نرم‌ افزارهای GPS فعالیت می‌کند.

پائول لگو، ویلیام بنز و برت لدوینا بنیانگذارهای شرکت Coherent Navigation، در مذاکره‌ای با شرکت اپل، دامین این کمپانی را به شبکه‌ی اپل انتقال دادند.

هنوز دلیل خرید شرکت Coherent Navigation توسط اپل مشخص نیست؛ اما به نظر می‌رسد اپل به استفاده‌ از سرویس‌های جی‌پی‌اس این شرکت علاقه دارد. لگو خود را به عنوان عضوی از تیم Maps اپل معرفی کرد، در مقابل بنز و لدوینا نیز در تکنولوژی‌های شناسایی محل جی‌پی‌اس با اپل همکاری‌ خواهند کرد.

تکنولوژی جی‌پی‌اس شرکت Coherent Navigation، دارای دقت بالایی است که اطلاعات جی‌پی‌اس استاندارد را با اطلاعات ارتباطات ماهواره‌ای ادغام می‌کند. این شرکت تا به حال سخت افزارهایی برای حوزه غیرنظامی ساخته و در برخی پروژه‌های دولت آمریکا همانند تکنولوژی‌های محل نظامی نیز مشارکت داشته است.

چند ماهی است که خبرهای متنوعی در خصوص تغییرات اساسی در سرویس Maps اپل منتشر شده و این شرکت سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی را بخصوص در اپل واچ، به منظور تجدید تکنولوژی جی‌پی‌اس توسعه می‌دهد. انتظار می‌رود اپل از سرویس‌های جدید خود در طول کنفرانس WWDC که در ماه آینده برگزار خواهد شد، رونمایی کند.

→ خواندن مطلب قبلی

ویندوز 10 روی مک‌ بوک رتینای جدید روان‌ تر از OS X کار می‌ کند

خواندن مطلب بعدی ←

معضلی به نام پیامک‌ های تبلیغاتی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین