کیت های 128 گیگابایتی Corsair، ظرفیت را به چالش کشیدند

bd265a91-e3a9-46d7-be6c-3e29db162e0a

 

 

کمپانی کرسیر بار دیگر به عنوان یکی از پیشتازان صنعت حافظه های رم، ابتکاری هیجان انگیز به خرج داده است و مجموعه ای از رم های خود، با ظریفیت بالای 128 گیگابایت را مخصوص سیستم های مبتنی بر چیپست X99 اینتل به عرضه رسانده است. کیت های نوین این کمپانی که نیاز برنامه های پر مصرف را به خوبی برطرف خواهند کرد، قطعا تکمیل کننده سیستم های گران قیمت امروزی خواهند بود.

مجموعه حافظه های DDR4 نوین کمپانی Corsair که تحت دو سری یا مجموعه مختلف با عناوین Vengeance LPX و Dominator Platinum پا به دنیای سخت افزار گذاشته اند، مجموعا دارای 8 ماژول 16 گیگابایتی (ظرفیت کل 128 گیگابایت) می باشند و همان طور که گفته شد برای نصب در کنار پلتفرم اینتل X99 آماده شده اند. این دو کیت رم که از پروفایل XMP 2.0 پشتیبانی کامل به عمل می آورند، با وجود حافظه هایی با سرعت بالای 2400 و 2666 مگاهرتز سیستم کاربر خود را دگرگون خواهند کرد.

کیت سری Dominator Platinum که در بین دو نمونه معرفی شده از سوی کرسیر، بهترین کارایی را از خود نشان خواهد داد، به همراه رم هایی با خنک کننده زیبا و قدرتمند همراه شده است. خنک کننده این محصولات با استفاده از فناوری ثبت شده این کمپانی یعنی DHX یا به عبارتی Dual Path Heat Xchange ، حرارت تولیدی از سوی هر سلول حافظه را دفع می کند و طول عمر و کارایی سری محصولات Dominator را تا حد زیادی افزایش می دهد.

این دسته از حافظه های اصلی، به مدد وجود IC های باکیفیت و همچنین سیستم خنک کنندگی قدرتمند، تحت تست های سنگین صورت گرفته از سوی تولید کننده، به خوبی دوام آورده اند و کاربران می توانند با خیال راحت این کیت 128 گیگابایتی را خریداری کنند. اما دیگر محصولات کرسیر، کیت سری Vengeance LPX می باشد که متشکل از 8 ماژول 16 گیگابایتی با بوردی 8 لایه و همچنین خنک کننده و هیت سینکی آلومینومی می باشد تا از عهده فرامین اورکلاکر های حرفه ای بر آمده و در ثبت رکورد، این دسته از کاربران را کمک کند

→ خواندن مطلب قبلی

نوشته با اسلایدر ساده

خواندن مطلب بعدی ←

کوالکام از دو تراشه‌ی WiFi برای استفاده در حوزه‌ی اینترنت اشیا رونمایی کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین