دیجی سنگ تحولی در صنعت سنگ ساختمانی

تا کنون بارها برای شما اتفاق افتاده که در کوچه يا خيابان حین قدم زدن، مجذوب سنگ‌هايي مي‌شوي كه شکوه و عظمت خاصی به نماي بيروني يك بنا بخشيده و همانند لباسي فاخر بر تن يك ساختمان خودنمايي مي‌کند‌. اين زيبايي چشم نواز باعث مي‌شود كه آن ساختمان با همان نما شناخته و به شهرت برسد، انگار كه توسط طراح ساختمان هويت يا نام مستعاري از طريق انتخاب سنگ نما برای آن ساختمان برگزیده شده است. معماران انبوه ساز و یا افرادی که در حال ساخت یک بنا برای خودشان هستند همیشه مایلند که برای انتخاب بهترین سنگ به چندین نمایشگاه و یا سنگ بری سربزنند تا بهترین سنگ مناسب را با قیمتی ارزان تر خریداری نمایند چون سنگ مناسب علاوه بر نمایش بهترحاصل چند سال زحمت ساخت یک بنا، بخش زیادی از هزینه ساخت یک بنا را نیز به خود اختصاص می دهد لذا به دلیل اهمیت این موضوع حتی خستگی سفر را نیز به جان می خرند و به دیگر شهرها و یا استانها برای انتخاب سنگ مراجعه می کنند.هرچند بازارسنگ تهران، بازارسنگ اصفهان و بازارسنگ محلات جزع مهمترین و بزرگترین بازارهای سنگ کشور و حتی منطقه می باشند و در آنها میتوان انواع سنگ های مختلف با طرح ها و رنگ های متفاوت را مشاهده نمود ولی مراجعه و بررسی فیزیکی کار سختی است و نمیتوانیم بعد از خرید بدین نحو، ادعای انجام بهترین خرید را داشت.

سال ها گذشت و امروزه آرزوی بررسی سنگ با چند کلیک امکان پذیر شده است. کافی است برای خرید به سایت اینترنتی دیجی سنگ سربزنید تا متنوع ترین سنگ ها را بدون هزینه اضافی به صورت مستقیم از سنگ بری خریداری نمایید. در سایت دیجی سنگ تمامی واسطه ها حذف شده اند و تولید کننده و مصرف کننده هر دو با بیشترین رضایت معامله سنگ خود را انجام می دهند.

اگر بخواهیم کوتاه از سایت دیجی سنگ بگوییم ..

سایت اینترنتی دیجی سنگ از سال 1395با هدف معرفی دست اندرکاران صنعت سنگ ساختمان و محصولات و خدمات قابل ارائه توسط آنها با رویکرد ارتقاع علمی در صنعت سنگ شروع به کار کرده و امروزه متنوع ترین سبد خرید سنگ را به مشتریان اینترنتی ارایه می کند و با استقبال بی نظیری مواجه شده است که حتی دست اندرکارن این سایت نیز خود انتظار آن را نداشتند.

در حال حاضر بیش از دو هزار تامین کننده سنگ اقدام به معرفی محصولات خود در این سایت برای فروش نموده اند که از این طریق توانسته اند به مشتریان خارجی نیز دسترسی پیدا کنند و میزان صادرات سنگ آنها افزایش چشم گیری یافته است.

سهولت کاربر اینترنتی در انتخاب سنگ دلخواهش در سایت دیجی سنگ یکی از سرفصل های مهم در سایت دیجی سنگ بوده و این سایت تمامی تلاش خود را نموده تا سلیقه و انتظارات خریداران را به خوبی تحلیل نموده و بسته به انتظارات آنها به ساده ترین نحو ممکن و تنها با چند کلیک آنها را به سنگ دلخواهشان برساند. در جستجوی سنگ از دسته بندی های معدن، رنگ، پوشش سطح، نحوه برش و نوع سنگ استفاده شده است.

از دیگر امکانات در نظر گرفته برای جستجوی تخصصی سنگ توسط خریداران می توان به مرتب نمودن سنگ های پیشنهادی به وی بر حسب تاریخ ثبت، قیمت، استانی که در آن تامین کننده سنگ قرار گرفته و نحوه فروش که آیا فروشنده حاضر به فروش اقساطی نیز می باشد و یا خیر و …. نام برد که تمامی این موارد باعث راهنمایی دقیق تر و سهولت کاربران سایت می شود.

چه آینده ای برای سایت دیچی سنگ متصور هستید؟

اکثر افراد دست اندرکار صنعت سنگ ساختمان اعم از توليد کنندگان و صادرکنندگان، به دليل عدم آشنايي از امکانات گسترده تجارت الکترونیک، عليرغم برخورداری ايران از منابع غني و کم نظير در زمينه سنگهای ساختماني، نتوانسته اند که بازاریابی مناسبی را انجام دهند و در بازار تجارت بین المللی از برند سنگ ایران دفاع کنند، در نتیجه تا کنون سهم کشورمان از بازار تجارت جهانی سنگ تنها حدود یک درصد بوده و این در حالی است که سه درصد از معادن سنگ جهان در استان لرستان و دوازده درصد از سنگ تراورتن جهان در شهرستان محلات استخراج و در کل پانزده درصد از سنگ جهان در ایران در حال تولید و فرآوری می باشد.

در منطقه خاورمیانه، آسیای میانه و شمال آفریقا، کشور ایران در صادرات سنگ بیشترین قدمت را دارد، اما در سال‌های اخیر کشورهایی نظیر ترکیه، مصر و حتی تونس گوی سبقت را از کشور ما ربوده‌ و جایگاه برتری در تجارت جهانی سنگ بدست آورده‌اند.

گروه دیجی سنگ با استفاده از امکانات دنیای دیجیتال آمده است تا به مردم کمک کند تا از هر نقطه از کشورمان ارزانترین سنگ دلخواه خود را بدون واسطه خریداری نموده و اطلاع از رویدادها و دسترسی آسان به منابع مواد اولیه را، به یک تجربه لذت بخش اینترنتی برای صاحبان معادن، فروشندگان ادوات، نمایشگاه داران سنگ، سنگبری ها و کارگران ماهر تبدیل کند. پرسنل گروه دیجی سنگ اعتقاد راسخ دارند که با خلاقیت و به کار گیری  آخرین متد روز تجارت الکترونیک (E-commerce)  می توانند کشورمان را به جایگاه واقعی خود در بازار جهانی سنگ برسانند.

→ خواندن مطلب قبلی

مایکروسافت فرایند بروزرسانی مداوم را برای نسخه موبایل ویندوز 10 ارائه می کند

خواندن مطلب بعدی ←

پی کار ؛ جستجوگر هوشمند آگهی های استخدامی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین